سبد خرید 0

وبلاگ

بیمه عمرسامان

 

آکادمی بیمه

بیمه عمر سامان

"<yoastmark

 

یکی از انواع بیمه عمر سامان، بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان می‌باشد، این بیمه‌نامه بلند مدت می‌باشد که هم در زمان حیات و هم بعد از فوت بیمه شده عمر سرمایه سامان  پوشش‌هایی را برای وی و برای خانواده و ذینفعان بیمه شده ارائه می‌کند.

اگر به دنبال انتخاب بهترین بیمه عمر هستید، بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان می‌تواند یکی از گزینه‌های خوبی برای شما باشدآکادمی بیمه میتواند به شما آگاهی کاملی نسبت یه این بیمه بدهد.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر چیست ؟

پوشش بیماری های خاص

پوشش بیمه عمر سامان بیماری های خاص مانند سکته قلبی ،جراحی باز قلب ، سکته مغزی، ، پیوند اعضای بدن و انواع سرطان ها می‌باشد. میزان این پوشش در بیمه عمر سامان تا سقف ۳۰ میلیون تومان می‌باشد

پوشش رایگان سال آخر بیمه شده

این پوشش از جمله پوشش‌هایی می‌باشد که توسط بیمه عمر سامان ارائه می‌شود، در این پوشش اگر معلوم شود که بیمه شده در سال آخر حیات خود است، تا ۲۵ درصد از سرمایه فوت به بیمه شده پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید
پرزنت بیمه عمر

پوشش ازکارافتادگی وعافیت

اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه عمر سامان بر اثر بیماری یا حادثه ازکارافتاده کامل شود، او معاف از پرداخت حق بیمه شده و بیمه  عمر سامان تا ۱۰ سال اول رااز پرداخت حق بیمه معاف می‌کند.

 پوشش سرمایه فوت بیمه شده به علت حادثه

پوشش به علت فوت بر اثر حادثه  در بیمه عمر سامان  سرمایه فوت  اندوخته بیمه‌نامه به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود. سقف سرمایه فوت بیمه عمر سامان  با دریافت مجوز می توان تا ۱میلیارد تومان باشد.

بیشتر بخوانید
بیمه چیست و انواع بیمه ؟

امکان دریافت مستمری

اگر فرد بیمه شده عمر سامان به صورت کتبی درخواست مستمری دهد، از سال  دهم وی می‌تواند تمام یا مقداری از اندوخته را به عنوان مستمری بگیرد.

مهم ترین شاخصه بیمه عمر:

یکی از بهترین شاخصه ی  بیمه عمر، اندوخته صندوق  بیمه عمر سامان است. به این صورت است که شما با که شما با پرداخت مبلغی به انتخاب خود سالیانه به بیمه سامان میپردازید  که بیمه سامان مقداری ازآن را  پوشش های بیمه ای برداشته و مابقی را در حسابی به اسم اندوخته صندوق سرمایه گذاری میکند.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر نوزاد

در آکادمی بیمه به صورت کامل راجب انودخته سرمایه به شما توضیح داده میشود تا بتوانید از این صندوق به درستی استفاده کنید
همه سرمایه گذاری ها شامل سود هم میشوند  بیمه سامان  هم همین کار را انجام میدهد .

 

بیمه عمر مانده بدهکار

این بیمه به این صورت است که بیمه شه در طول عمر خود ممکن است وام خانه وام ساخت وساز وام …. گرفته باش که در صورت فوت بیمه شده اگه خانواده ولی نتواند وام های اون را پرداخت کنند
بانک از وثیقه ها و ضامن ها برای طلب خو اقدام خواهد کرد و خانواده بیمه شده به مشکل مواجه میشون این مشکل راهم بیمه عمر سامان حل کرده

بیشتر بخوانید
درآمد بیمه

بیمه شده میتواند با حق بیمه ناجیزی بیمه عمر مانده بدهکار که ر این مواقع مبلغ وام مانه بعد از فوت بیمه شده توسط بانک یک جا پرداخت نماید.

.

"<yoastmark

مزیت های بیمه عمر سامان

محدودیت سنی ندارد
.
سود سرمایه گذاری در این نوع بیمه عمرسامان  به میزان ریسک پذیری شما فرق  دارد که تعیین ریسک آن هم توسط خودتان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر پس از فوت به چه کسی تعلق می‌گیرد ؟

می توانید برای اینکه چند سال بعد ارز پولتون حفظ بشه  هرسال مبلغی به پول خود اضافه کنید تا تورم هرساله پوشش داده شود.

شما میتونید هرسال بیسمه خوتونو کم یا زیاد کنید د.

در صورتی که مشکل مالی شدید داشتید و نتونستید بیمه عمر سامان پراخت کنید بیمه سامان حق بیمه از محل اندوخته شما برمیدارد

بیشتر بخوانید
چه عواملی بر محاسبه نرخ بیمه عمر تاثیر دارد؟

شما می توانید از سال دوم بیمه نامه به اندازه ارزش اندوخته صندوق خود وام بگیرید که بهره این وام به نسبت بهره بانکی بسیار مناسب تر است

چنانچه بیمه شده بیمه عمر سامان  بر اثر حادثه ای دچار از کار افتادگی دائم شود بیمه سامان معادل ۱۰۰٪ سرمایه فوت را به شخص پرداخت می کند د
.
امکان دارد که در سالهای بعد بیمه سامان طرح های جدیدتری به بیمه عمر و سرمایه اضافه کند در صورتی که مایل باشید می توانید اضافه کنید..

بیشتر بخوانید
بیمه بدنه

 

خرید بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه سامان:

 

برای خرید بیمه عمر ، اول آگاهی مناسبی از مزایای بیمه عمر پیدا کنید، تا بهترین بیمه عمر متناسب با شرایط خود را شناسایی کنید. در این زمینه ما در آکادمی بیمه به  شما کمک میکنیم تا بهترین بیمه عمر و تشکیل سرمایه را انتخاب کنید..

بیشتر بخوانید
صفر تا صد بیمه عمر

شرایط اقساط بیمه عمر سامان

شما می‌توانید حق بیمه عمر خود را به صورت ماهانه و یا شش ماهه و یا یکساله، از طریق سایت بیمه سامان پرداخت کنید.

نکته: اگر می‌خواهید سود نهایی سرمایه‌گذاری در بیمه عمر سامان ارزنده باشد می‌توانید پرداخت حق بیمه عمرتان را به صورت سالانه انجام دهید.

اگر حق بیمه عمر سامان را پرداخت نکنید چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر پرداخت حق بیمه عمر از طرف شما به تاخیر بیافتد، هزینه پوشش‌های بیمه‌ای از محل اندوخته صندوق بیمه شده  در صورت وجود اندوخته کم می‌شود. و اگر اندوخته بیمه‌نامه شما برای کسر هزینه ها کافی نباشد، بیمه‌نامه شما دیگر غیر فعال می شود و شرکت بیمه سامان در قبال بیمه عمر شما هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید
بهترین بیمه عمر

"<yoastmark

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید