سبد خرید 0

وبلاگ

صفر تا صد بیمه عمر

صفر تا صد بیمه عمر

در این مقاله سعی داریم صفر تا صد بیمه عمر را در سایت آکادمی بیمه مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود و کسب اطلاعات بیشتر راجع به بیمه عمر خود را در مقابل حوادث ناشی از فوت و عوامل دیگر بیمه کنید تا خانواده و سایر اعضای خانواده شما زندگی راحتتری داسته باشند

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر قراردادی  بین بیمه گر و صاحب بیمه نامه است و تضمین می کند که بیمه گر در ازای حق بیمه پرداخت شده توسط بیمه گذار در طول زندگی، مبلغی را به ذینفعان نامبرده در هنگام فوت بیمه شده پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید
پرزنت بیمه عمر

برای اینکه قرارداد قابل اجرا باشد، درخواست کننده بیمه عمر باید به طور دقیق شرایط سلامت گذشته و فعلی و فعالیت های پرخطر خود را افشا کند.

یک بیمه نامه معتبر فقط به اندازه توان مالی شرکت صادر کننده آن خوب است. اگر صادرکننده نتواند تعهدات خود را عملی کند، صندوق های ضمانت دولتی ممکن است مطالبات را پرداخت کنند. برای  دانستن صفر تا صد بیمه عمر ادامه مطلب را بخوانید.

صفر تا صد بیمه عمر

انواع بیمه عمر

انواع مختلفی از بیمه عمر برای پاسخگویی به انواع نیازها و ترجیحات موجود است. هر کسی بسته به اینکه چه نیازهایی دارد و می تواند حق بیمه را در کوتاه مدت یا بلند مدت پرداخت کند، دو نوع بیمه عمر وجود دارد.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر پس از فوت به چه کسی تعلق می‌گیرد ؟

بیمه عمر مدت دار

مدت بیمه عمر چند سال طول می کشد، سپس به پایان می رسد. زمانی که بیمه نامه را مطالعه می کنید، چندین طرح را می توانید انتخاب کنید. طرح های رایج ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ سال هستند. بهترین بیمه نامه ها،مقرون به صرفه بودن را با قدرت مالی بلندمدت متعادل می کند.

بیمه عمر دائم

بیمه عمر دائمی برای تمام عمر بیمه شده به قوت خود باقی می ماند، مگر اینکه بیمه گذار پرداخت حق بیمه را متوقف کند یا بیمه نامه را تسلیم کند. این نوع بیمه معمولاً گرانتر از  بیمه مدت دار است.

بیشتر بخوانید
باز خرید بیمه عمر چیست؟

راهنمای خرید صفر تا صد بیمه عمر

برنامه های بیمه عمر عموماً به سابقه پزشکی شخصی و خانوادگی همراه با اطلاعات ذینفع نیاز دارند. همچنین به احتمال زیاد نیاز به ارائه یک معاینه پزشکی خواهید داشت . همچنین باید هرگونه شرایط پزشکی موجود از قبل، سابقه تخلفات جابجایی و همچنین هر نوع اطلاعاتی را فاش کنید.

قبل از نوشتن خط مشی، به فرم های استاندارد شناسایی مانند کارت تامین اجتماعی، گواهینامه رانندگی نیاز است.

صفر تا صد بیمه عمر

هزینه حق بیمه عمر

عوامل زیادی می توانند بر هزینه حق بیمه عمر تأثیر بگذارند. ممکن است برخی چیزها خارج از کنترل شما باشد. اما معیارهای دیگر را می توان مدیریت کرد تا به طور بالقوه هزینه را قبل از درخواست کاهش دهد.

بیشتر بخوانید
بهترین بیمه عمر

پس از تایید یک بیمه نامه، اگر وضعیت سلامتی شما بهبود یافته و تغییرات مثبتی در سبک زندگی ایجاد کرده اید، می توانید درخواست کنید تا حق بیمه کمتری پرداخت کنید. حتی اگر مشخص شود که وضعیت سلامتی شما نسبت به تعهد اولیه ضعیف تر است، حق بیمه شما افزایش نخواهد یافت. اگر مشخص شد که از سلامت بهتری برخوردار هستید، می توانید انتظار داشته باشید که حق بیمه شما کاهش یابد.

بیشتر بخوانید
جدول بیمه عمر

ابزارهای مفیدی به صورت آنلاین برای محاسبه مبلغ یکجا وجود دارد که می تواند هر گونه هزینه بالقوه ای را که باید پوشش داده شود، برآورده کند.

چه چیزی بر حق بیمه و هزینه های بیمه عمر شما تأثیر می گذارد؟

  • سن: این مهمترین عامل است، زیرا امید به زندگی بزرگترین عامل تعیین کننده ریسک برای شرکت بیمه است.
  • جنسیت: از آنجایی که زنان از نظر آماری عمر طولانی تری دارند، معمولاً نرخ کمتری نسبت به مردان همسن پرداخت می کنند.
  • سیگار کشیدن: فردی که سیگار می کشد در معرض خطر بسیاری از مشکلات سلامتی است که می تواند عمر را کوتاه کند و حق بیمه های مبتنی بر خطر را افزایش دهد.
  • سلامت: معاینات پزشکی برای اکثر سیاست ها شامل غربالگری برای شرایط سلامتی مانند: بیماری قلبی، دیابت و سرطان و معیارهای پزشکی مرتبط است که می تواند خطر را نشان دهد.
  • سبک زندگی: سبک زندگی خطرناک می تواند حق بیمه را بسیار گران تر کند.
  • سابقه پزشکی خانوادگی: اگر شواهدی از بیماری عمده در خانواده نزدیک خود دارید، خطر ابتلا به برخی بیماری ها در شما بسیار بیشتر است.
  • سابقه رانندگی: سابقه تخلف در حرکت یا رانندگی در حالت مستی می تواند هزینه حق بیمه را به طور چشمگیری افزایش دهد.
بیشتر بخوانید
معایب بیمه عمر پاسارگاد

مزایای بیمه عمر چیست؟

  • پرداخت ها معاف از مالیات هستند . مزایای فوت به صورت یکجا پرداخت می شود و مشمول مالیات بر درآمد نمی شود، زیرا برای ذینفعان درآمد در نظر گرفته نمی شود.
  • وابستگان نیازی به نگرانی در مورد هزینه های زندگی ندارند. اکثر محاسبه گرهای سیاست، چندین برابر درآمد ناخالص شما را معادل هفت تا ۱۰ سال توصیه می کنند که می تواند هزینه های عمده ای مانند وام مسکن و شهریه دانشگاه را بدون اینکه همسر یا فرزندان بازمانده مجبور به گرفتن وام شوند، پوشش دهد.
  • هزینه های نهایی را می توان پوشش داد. هزینه های تشییع جنازه می تواند قابل توجه باشد و با یک سیاست دفن یا با سیاست های استاندارد مدت یا زندگی دائمی از آنها جلوگیری شود.
  • بیمه نامه ها می توانند پس انداز بازنشستگی را تکمیل کنند. سیاست های زندگی دائمی مانند بیمه عمر کامل می تواند علاوه بر مزایای فوت، ارزش نقدی نیز ارائه دهد. این مورد باعث می شود که  سایر پس انداز ها را در بازنشستگان افزایش دهد.
بیشتر بخوانید
درآمد بیمه

 

چه کسانی به بیمه عمر نیاز دارند؟

بیمه عمر برای افرادی که نیاز به تامین امنیت همسر، فرزندان یا سایر اعضای خانواده در صورت فوت دارند، بیشترین کاربرد را دارد. مزایای فوت بیمه عمر، بسته به مبلغ بیمه نامه، می تواند به ذینفعان در پرداخت وام مسکن، پوشش شهریه دانشگاه یا کمک به بازنشستگی کمک کند. بیمه عمر دائمی همچنین دارای یک جزء ارزش نقدی است که در طول زمان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید
بیمه آنلاین

چگونه برای بیمه عمر واجد شرایط هستید؟

این بیمه نامه برای هر کسی در دسترس است، اما هزینه یا سطح حق بیمه می تواند بر اساس سطح خطری که یک فرد بر اساس عواملی مانند سن، سلامت و سبک زندگی ارائه می دهد بسیار متفاوت باشد. برنامه های بیمه نامه عموماً مشتری را ملزم به ارائه سوابق پزشکی و سابقه پزشکی و ارائه یک معاینه پزشکی می کند.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر چیست ؟

صفر تا صد بیمه عمر

 

بیمه عمر چگونه کار می کند؟

بیمه نامه های عمر همگی در ازای پرداخت حق بیمه به ارائه دهنده بیمه در طول مدت بیمه نامه، مزایای فوت را ارائه می دهند.  این بیمه همچنین دارای مزایای فوت است. اما تا زمانی که حق بیمه ها حفظ شود تا پایان عمر بیمه گذار باقی می ماند و می تواند شامل ارزش نقدی باشد که در طول زمان ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید
تفاوت انواع بیمه ها

سعی کردیم در این مطلب صفر تا صد بیمه عمر را به شما بگوییم تا با انتخابی عاقلانه آینده خود و اعضای خانواده تان را تضمین کنید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید