سبد خرید 0

وبلاگ

بیمه عمر نوزاد

بیمه عمر نوزاد

بیمه عمر نوزاد در سایت آکادمی بیمه به تحلیل آن میپردازیم

بیمه عمر برای نوزادان چگونه است؟

بیمه عمر نوزاد

مانند بیمه نامه عمر برای بزرگسالان، بیمه نامه عمر برای نوزاد قراردادی با یک شرکت بیمه است. حق بیمه (معمولاً ماهانه یا سالانه) در ازای این تعهد پرداخت می شود که شرکت بیمه در صورت فوت  نوزاد هزینه فوت را پرداخت خواهد کرد.

با یک بیمه نامه برای بزرگسالان، دارنده بیمه نامه معمولاً شخص بیمه شده است – کسی که تحت پوشش بیمه نامه قرار می گیرد. با داشتن بیمه نامه برای فرزند، نوزاد بیمه می شود، اما والدین، پدربزرگ و مادربزرگ یا قیم قانونی بیمه گذار هستند. بیمه‌گذار همچنین می‌تواند ذینفعی باشد که در صورت فوت فرزند بیمه‌شده، مبلغی را دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر و بیمه تکمیلی چه تفاوتی با هم دارند؟

بیمه نامه های زندگی برای کودکان معمولاً بیمه نامه های کل زندگی هستند، به این معنی که تا زمانی که حق بیمه پرداخت شود، پوشش مادام العمر را ارائه می دهند. حق بیمه معمولا تضمین شده است، بنابراین در طول زمان افزایش نمی یابد. بعلاوه، بخشی از حق بیمه به ارزش نقدی ساختمان اختصاص می یابد که تا زمانی که نوزاد به هر دلیلی زنده است قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید
باز خرید بیمه عمر چیست؟

شما نمی توانید یک بیمه نامه عمر مدت دار برای نوزاد بخرید، که فقط برای چند سال خاص پوشش می دهد. با این حال، اگر یک بیمه نامه عمر مدت دار برای خود بخرید، ممکن است بتوانید سواری اضافه کنید تا همه فرزندان خود را تا زمانی که به سن خاصی برسند تحت پوشش قرار دهد، که در آن زمان احتمالاً پوشش می تواند به بیمه نامه دائمی برای آنها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید
اصول فروش بیمه

 

آیا می توانید بیمه عمر برای نوزاد دریافت کنید؟

بله می توانید بیمه عمر نوزاد یا کودک را پرداخت کنید. بیشتر بیمه های زندگی برای نوزادان ، بیمه نامه های کل زندگی با جزء ارزش نقدی است. زمانی که یک کودک ۱۸ یا ۲۱ ساله شد، بسته به بیمه‌گر، کودک می‌تواند بیمه‌نامه او را در اختیار بگیرد، پوشش را ادامه دهد یا ارزش بیمه‌نامه را نقد کند و آن را لغو کند.

بیشتر بخوانید
بیمه حیوانات خانگی

 

برای نوزاد تازه متولد شده چقدر باید بیمه عمر داشته باشم؟

اکثر نوزادان نیازی به بیمه عمر ندارند، اما برخی از والدین ممکن است تصمیم بگیرند که یک بیمه نامه کل زندگی را با جزء ارزش نقدی برای فرزند خود خریداری کنند. علاوه بر این، بیمه عمر برای نوزاد می تواند شما را از هزینه های تشییع جنازه و مشاوره غم و اندوه یا سایر هزینه های مربوط به مرگ در صورت مرگ زودرس وحشتناک و غم انگیز فرزندتان محافظت کند.

بیشتر بخوانید
پیگیری فروش بیمه عمر

 

آیا بیمه عمر شامل فوت در هنگام زایمان می شود؟

اگر مادری در زایمان فوت کند و بیمه نامه عمر داشته باشد، فوت مادر را پوشش می دهد، اما فرزند را پوشش نمی دهد.

 

آیا قبل از بچه دار شدن باید بیمه عمر دریافت کنید؟

بیمه عمر نوزاد

بله شما در حالت ایده آل باید قبل از باردار شدن بیمه عمر دریافت کنید زیرا ممکن است بسته به عوامل مختلف سلامتی، بیمه شدن با هزینه معقول پس از بارداری سخت تر باشد.

بیشتر بخوانید
بیمه تکمیلی ارتش

 

آنچه در مورد خرید بیمه عمر برای کودکان باید بدانید :

خرید بیمه عمر برای یک نوزاد نسبتاً سریع و آسان است – به خصوص در مقایسه با خرید بیمه نامه برای یک بزرگسال. شما باید یک درخواست را پر کنید، اما فرزند شما مجبور نیست از طریق معاینه پزشکی بیمه عمر، که بیمه‌گران اغلب برای بزرگسالان نیاز دارند، شرکت کند.

به طور معمول، شما می توانید بیمه عمر را برای یک کودک ۱۷ ساله یا کمتر خریداری کنید. با این حال، درپوش می تواند کمتر باشد. به عنوان مثال، محدودیت سنی برای طرح رشد زندگی  ۱۴سالگی  است. با این حال، تا زمانی که حق بیمه پرداخت شود، پوشش در طول زندگی کودک دست نخورده باقی می ماند.

بیشتر بخوانید
بیمه سلامت ایرانیان

به‌عنوان صاحب بیمه نامه نوزاد، می‌توانید آن را در هر زمانی به فرزند خود منتقل کنید. معمولاً والدین پس از بزرگسالی، سیاست‌ها را به فرزندانشان منتقل می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند پرداخت حق بیمه را بر عهده بگیرند. در واقع، کودک در سن ۲۱ سالگی مالک می شود.

 

بیشتر بخوانید
ترفند های فروش بیمه

هزینه بیمه نوزاد :

هرچه هنگام خرید بیمه عمر نوزاد ، فرزندتان کوچک‌تر باشد، ارزان‌تر خواهد بود. نرخ پایینی که در زمان خرید تعیین می کنید، برای طول عمر بیمه نامه نوزاد تضمین می شود.

مبلغی که پرداخت می کنید نیز تحت تأثیر میزان پوششی که خریداری می کنید خواهد بود. و می تواند تحت تأثیر نوع برنامه پرداختی که انتخاب می کنید، باشد. برای مثال، ممکن است این گزینه را داشته باشید که بیمه نامه ای را بخرید که تا سن ۶۵ یا ۱۰۰ سالگی کودک قابل پرداخت است. هرچه برنامه پرداخت را بیشتر کنید، حق بیمه کمتر می شود.

بیشتر بخوانید
بیمه حوادث راننده

از سوی دیگر، بیمه‌گر ممکن است این گزینه را برای پرداخت بیمه‌نامه در چند سال معین به جای تمام عمر کودک ارائه دهد. به عنوان مثال، بیمه خانواده گزینه های پرداخت ۱۰ ساله و ۲۰ ساله برای کل بیمه نامه زندگی فرزندان خود دارد. هرچه دوره پرداخت کوتاه‌تر باشد، حق بیمه بالاتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید
تکنیک هایی برای آموزش بازاریابی بیمه عمر

 

با گرفتن بیمه عمر نوزاد در شرایطی که از سلامت خوبی برخوردار هستند، از آنها محافظت می کنید که مادام العمر با آنها خواهد ماند. این می تواند یک مزیت بزرگ برای فرزندان شما باشد، به خصوص اگر سلامت آنها رو به زوال باشد. به عنوان مثال، کودکی که مبتلا به یک بیماری وخیم تشخیص داده می‌شود که شانس دریافت بیمه را در بزرگسالی رد می‌کند، می‌تواند از بیمه عمری که شما در جوانی پیش‌بینی پرداخت آن را داشتید، استفاده کند.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید