سبد خرید 0

وبلاگ

معایب بیمه عمر پاسارگاد

معایب بیمه عمر پاسارگاد

معایب بیمه عمر پاسارگاد در سایت آکادمی بیمه به تحلیل آن میپردازیم.

همیشه زمانی که ما میخواهیم بیمه ای را خریداری کنیم فقط در مورد مزایای بیمه با ما صحبت مشود در این مقاله میخواهیم

درباره معایب بیمه عمر پاسارگاد صحبت کنیم .

بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

بیمه پاسارگاد بیشتر بیمه ها را در خودش در بر گرفته است مثل : بیمه عمر ، بیمه بازنشستگی ، بیمه عمر به شرط فوت ،

بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه دار ، بیمه عمر برای اتباع خارجی و . . .

 

معایب بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

معایب بیمه عمر پاسارگاد

●اگر ناسالم یا مسن هستید، بیمه عمر می تواند گران باشد

اگر جوان و سالم باشید، بیمه عمر مقرون به صرفه است. حق بیمه شما بر اساس مشخصات پزشکی، سابقه پزشکی خانوادگی و سن شما تعیین می شود، بنابراین اگر نمایه شما شامل مواردی باشد که به طور بالقوه خطر مرگ زودهنگام شما را افزایش می دهد، شرکت های بیمه عمر هزینه بیشتری را برای پوشش دریافت می کنند. و اگر آنقدر ناسالم هستید که قبض‌های پزشکی‌تان بار قابل‌توجهی بر امور مالی شما وارد می‌کند، بیمه عمر ممکن است برای عزیزانتان مفید باشد اما برای کیف پولتان سخت باشد.

بیشتر بخوانید
بیمه تکمیلی انفرادی

 

●بیمه کل زندگی بدون توجه به سنی که دریافت می کنید گران است

بیمه عمر مدت دار یک معامله عالی است. اما بیمه کل زندگی بسیار گران‌تر است و معمولاً میلیون ها تومن در ماه است. برای اکثریت قریب به اتفاق های اخیر ، این پول بسیار زیاد است، حتی اگر از آن پوشش دریافت کنید.

بیشتر بخوانید
بیمه چیست و انواع بیمه ؟

بیمه کل زندگی بسیار گرانتر است زیرا تمام عمر شما دوام می آورد. تا زمانی که حق بیمه خود را پرداخت کرده باشید، تضمین می‌شود که تا زمانی که فعال است بمیرید. اما اکثر مردم پس از بازنشستگی، زمانی که هیچ وابستگی ندارند، هزینه خانه‌شان پرداخت می‌شود و هیچ وام معوقه‌ای ندارند، نیازی به بیمه عمر ندارند. این بدان معناست که سال‌های اضافه‌ای که صرف پرداخت حق بیمه کل بیمه عمر پس از سن بازنشستگی می‌کنید، به همان اندازه پول شما را جبران نمی‌کند.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر و آموزش های لازم برای فروش آن

 

● جزء ارزش نقدی یک وسیله سرمایه گذاری ضعیف است

جزء ارزش نقدی کل بیمه عمر راهی عالی برای وادار کردن خود به پس انداز پول برای بازنشستگی و ارائه پوشش بیمه عمر در صورت فوت است. اما نرخ بازده به طور متوسط ​​کمتر از سرمایه گذاری ساده پول است، و هزینه های مربوط به بازخرید پول نقد آن را کمتر از ایده آل می کند.

بیشتر بخوانید
بیمه حیوانات‌ خانگی

مگر اینکه قبلاً سایر سرمایه گذاری های خود را به حداکثر رسانده باشید، اگر فقط به بیمه عمر مدت دار پایبند باشید و پول نقد اضافی خود را در حساب بازنشستگی سنتی سرمایه گذاری کنید یا سهم خود را افزایش دهید، احتمالاً از نظر مالی پیشرفت خواهید کرد.

 

●اگر به خوبی آگاه نباشید، گمراه شدن آسان است

در مورد بیمه عمر سؤالات زیادی وجود دارد: چه زمانی می توانید ارزش نقدی را بازخرید کنید؟ چه اتفاقی می افتد اگر بمیرید اما شرکت بیمه عمر شرایط مربوط به مرگ شما را به چالش بکشد؟ اگر تابستان گذشته در ویلای پسر عمویتان یک بند سیگار بکشید، بیشتر هزینه می کنید؟ آیا شرکت هایی وجود دارند که هزینه کمتری نسبت به سایرین برای همان عامل خطر دارند؟

بیشتر بخوانید
بیمه خویش فرما

چند چیز در مورد بیمه عمر وجود دارد که ساده نیستند، و به راحتی می توانید یک بیمه نامه توسط یک نماینده بیمه عمر نه چندان دقیق برای پوشش بیشتر از آنچه نیاز دارید به شما بفروشد. از قبل تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از امضای قرارداد با یک کارگزار بیمه  کار کنید. نماینده بیمه نامه هایی که می فروشند کمیسیون دریافت نمی کنند تا اطمینان حاصل کنند که میزان پوشش مورد نیاز خود را با بیمه گری که کمترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد، دریافت می کنید.

بیشتر بخوانید
مزایای بیمه عمر برای کودکان

 

چگونه می توان سودمندترین پوشش بیمه عمر را دریافت کرد؟

زودتر برای بیمه عمر ثبت نام کنید
اگر زمانی که جوان تر و سالم تر هستید، برای بیمه عمر ثبت نام کنید، صدها میلیون تومان در حق بیمه خود پس انداز خواهید کرد. شما پوشش مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد، حتی اگر در آن لحظه به آن نیاز نداشته باشید – اگر انتظار دارید در ۳۰ سالگی افراد تحت تکفل داشته باشید، می توانید با خرید بیمه نامه در ۲۰ سالگی خود در پول خود صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید
بیمه باربری سامان

 

در مورد درخواست بیمه عمر خود حقیقت را بگویید

دوره رقابت پذیری بیمه عمر یک بازه زمانی دو ساله پس از فعال شدن بیمه نامه شما است. در این مدت، شرکت بیمه عمر ممکن است درخواست شما را بررسی کند، اگر بمیرید و آنها مشکوک شوند که دروغ گفته اید و از سلامتی کمتری نسبت به آنچه در طول فرآیند درخواست استفاده کرده اید، بوده اید، یا اگر سرگرمی های مخاطره آمیزی داشته اید که نتوانسته اید به آنها اشاره کنید.

بیشتر بخوانید
بیمه کشاورزی

اگر بیمه‌گر شما متوجه شود که در تلاش برای دریافت پوشش ارزان‌تر، خود را نادرست معرفی کرده‌اید، ممکن است بیمه‌نامه را به طور کامل لغو کند، ادعای ذینفع شما را مبنی بر غرامت فوت را رد کند، یا مزایای فوت کاهش‌یافته را به نسبت حق بیمه‌ای که باید پرداخت می‌کردید، پرداخت کند.

 

فقط پوشش مورد نیاز خود را بخرید و بقیه را سرمایه گذاری کنید

با بودجه بندی مناسب، می توانید در نهایت پوشش دریافت کنید و کمک های حساب بازنشستگی بالایی داشته باشید. به این ترتیب شما از نظر مالی در هر شرایطی امنیت دارید.

بیشتر بخوانید
شغل بیمه

بیشتر مردم فقط به بیمه عمر مدت دار نیاز دارند، اما برخی ممکن است متوجه شوند که بیمه کل زندگی برای برنامه مالی آنها مناسب تر است. نرخ های بازده حساب های بازنشستگی مختلف را بررسی کنید و آنها را با آنچه انتظار دارید از یک بیمه نامه عمر ارزش نقدی دریافت کنید مقایسه کنید – حساب های بازنشستگی مستقل احتمالاً بازده بیشتری را به همراه خواهند داشت. با یک برنامه ریز مالی صحبت کنید تا بهترین ترکیب از پوشش بیمه عمر و کمک های حساب پس انداز را برای نیازهای خود بیابید.

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج خرید بیمه عمر

امیدواریم که افراد تحت تکفل شما هرگز نیازی به مطالبه بیمه عمر خود نخواهند داشت، اما اگر در زمانی که بیمه نامه شما فعال است فوت کنید، با دانستن اینکه هزینه های اولیه، پرداخت وام مسکن و هزینه های تحصیل آنها پوشش داده می شود، می توانید راحت تر استراحت کنید. مطمئن نیستید که چگونه مزایا و معایب بیمه عمر را بسنجید؟ یک نماینده  می تواند شما را از مزایا و معایب بیمه عمر راهنمایی کند تا به شما کمک کند تا بیمه نامه مناسب خود را پیدا کنید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید