سبد خرید 0

وبلاگ

شرایط بیمه عمر

شرایط بیمه عمر

شرایط بیمه عمر در سایت آکادمی بیمه به تحلیل آن میپردازیم.

 

آیا به خرید بیمه نامه عمر فکر می کنید؟

دقیقا. با این حال، قبل از اینکه نام خود را امضا کنید و اولین پرداخت خود را انجام دهید، می خواهید مطمئن شوید که چه چیزی دریافت می کنید. اگر از تمام اصطلاحات جدید گیج شده اید، واژه نامه شرایط بیمه عمر ما را بخوانید و کمی شفافیت را دریافت کنید.

شرایط بیمه عمر

هزینه های اداری

هزینه های عملیاتی شرکت بیمه عمر. حقوق، معاینات پزشکی، اجاره ساختمان، پذیره نویسی، تبلیغات، هزینه های چاپ، هزینه های نمایندگی و مالیات بر حق بیمه را پوشش می دهد. این هزینه‌ها به مقداری که پرداخت می‌کنید جمع می‌شوند و برای محاسبه سود سهام و نرخ حق بیمه استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید
ترفندهای فروش بیمه عمر

 

مزایای فوت تسریع‌شده

مزایای فوتی که قبل از فوت بیمه‌ شده در دسترس است. گاهی اوقات مزایای زندگی نامیده می شود، آنها معمولاً در موارد بیماری مزمن یا لاعلاج قابل دسترسی هستند.

بیمه مرگ تصادفی

به طور کلی یک افزودنی به یک بیمه نامه عمر معمولی است، بیمه مرگ تصادفی یک نام کاملاً دقیق است. تنها در صورتی پرداخت می شود که فوت بیمه شده در اثر حادثه رخ دهد.

بیشتر بخوانید
بیمه مسافرتی شینگن

 

بیمه مرگ و قطعه قطعه شدن تصادفی

بیمه نامه ای است که فقط در صورت فوت، کور شدن یا تکه تکه شدن بیمه شده در اثر حادثه پرداخت می شود. سود تعلق گرفته ای که به دست آمده و شناسایی شده است اما هنوز پرداخت نشده است (یا وام گیرنده پرداختی را دریافت نکرده است) .یک نماینده می تواند مستقل باشد و چندین شرکت را نمایندگی کند، یا یک نویسنده مستقیم که فقط برای یک شرکت بیمه نامه می فروشد. مقدار بیمه پوششی که توسط یک شرکت بیمه عمر صادر می شود. همچنین مبلغ پوشش، مبلغ چهره یا مبلغ بیمه نامیده می شود.

بیشتر بخوانید
بیمه آنلاین

 

سالیانه قراردادی

که مبلغ ثابتی از پول را در فواصل زمانی معین، معمولاً مادام‌العمر پرداخت می‌کند. سالیانه معین قراردادی است که درآمدی را برای چند سال معین پرداخت می‌کند، و در صورتی که مستمری‌گیرنده قبل از پایان دوره فوت کند، به ذینفع یا دارایی مستمری پرداخت می‌شود. مدت پرداخت. درخواست بیانیه ای از اطلاعات ارائه شده توسط شخصی که برای بیمه عمر درخواست می کند.

 

شرکت های بیمه عمر از اطلاعات برنامه ها برای تعیین ریسک هر یک از صاحبان بیمه نامه استفاده می کنند. سپس شرکت‌ها طبقه‌بندی پذیره‌نویسی و نرخ حق بیمه متقاضی را تعیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید
درآمد بیمه

شرایط بیمه عمر

واگذاری

انتقال حقوقی به شخص دیگر یا نهادی مانند یک موسسه مالی – از حقوق ادعایی که یک فرد از یک بیمه‌نامه دارد. این کار برای واجد شرایط بودن برای دریافت وام انجام می شود.

 

ذینفع

فردی که درآمد حاصل از بیمه نامه عمر را در هنگام فوت بیمه شده دریافت می کند. ذینفعی که کمتر از ۱۸ سال سن دارد باید توسط یک قیم قانونی یا یک مقام دولتی نمایندگی شود. هر کسی را می توان به عنوان ذینفع نام برد.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر پس از فوت به چه کسی تعلق می‌گیرد ؟

 

تاریخ صورتحساب

روزی از ماهی که سررسید قبض حق بیمه عمر است. (شما باید این را پیگیری کنید تا مطمئن شوید که بیمه نامه شما فسخ نمی شود!) سالیانه نرخ پاداش سالیانه ای با نرخ بهره فوق العاده بالا که فقط برای سال اول ارائه می شود تا بیمه گذاران جدید را جذب کنید.

ارزش تسلیم نقدی وجه نقد مبلغی که اگر به طور داوطلبانه پوشش را قبل از پرداخت شدن بیمه نامه با مرگ یا سررسید خاتمه دهید، دریافت خواهید کرد. مبلغ، ارزش نقدی مندرج در بیمه نامه است، منهای هزینه تسلیم، هرگونه وام معوق و سود آن وام ها. ارزش نقدی مؤلفه پس‌انداز یک بیمه‌ نامه عمر را نشان می‌دهد، زیرا در صورت نیاز می‌توانید نسبتاً سریع به پول دسترسی پیدا کنید. .مالک مشروط شخصی که در صورت فوت مالک اصلی قبل از پایان بیمه نامه، مالک یک برنامه زندگی می شود.

بیشتر بخوانید
بیمه تکمیلی ارتش

 

هزینه بیمه

مبلغی که یک فرد باید برای بیمه نامه عمر خود بپردازد که به عنوان حق بیمه نیز شناخته می شود. هزینه ماهانه بیمه نامه عمر بسته به سلامت، سن، جنس و سایر ملاحظات مانند سبک زندگی و ماهیت حرفه فرد بیمه شده در نوسان است. سلامت ضعیف و سرگرمی های شدید احتمالاً هزینه بیمه را افزایش می دهد – یا حتی ممکن است به انکار کامل پوشش منجر شود.

بیشتر بخوانید
معرفی خدمات بیمه ای

 

معافیت حق بیمه

از کارافتادگی شرطی است که بیان می کند در صورت از کارافتادگی فرد بیمه شده، شرکت بیمه عمر، بیمه شده را ملزم به پرداخت هزینه متداول معمول برای حفظ بیمه نامه عمر نخواهد کرد. تعریف از کارافتادگی می تواند از یک شرکت بیمه عمر به شرکت دیگر متفاوت باشد و سیاست ها می توانند بر اساس زمان و مدت زمانی که در صورت از کار افتادگی از حق بیمه چشم پوشی می کنند متفاوت باشد. اضافه کردن معافیت از کارافتادگی معمولاً منجر به حق بیمه بالاتر می شود.

بیشتر بخوانید
بیمه عمرسامان

 

اثبات سود

بیمه پذیر که نشان می دهد شخصی که یک بیمه نامه عمر برای شخص دیگری منعقد می کند، منافع عاطفی یا مالی قابل توجه و قانونی در سلامتی مستمر آن شخص دارد. هنگام درخواست برای خرید بیمه عمر از شخص دیگری، بهره قابل بیمه اجباری است.

شرایط بیمه عمر

انقضا

بسته شدن بیمه نامه به دلیل عدم پرداخت حق بیمه در مهلت تعیین شده. گزینه بازگرداندن پوشش با حق بیمه و مزایای مشابه وجود دارد، اما دارنده بیمه نامه باید مجدداً برای پوشش واجد شرایط شود و همچنین حق بیمه پرداخت نشده را بپردازد. گاهی اوقات حق بیمه ها پس از وقفه افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید
بیمه زائرین اربعین

 

گزینه درآمد

زندگی ترتیبی که در آن پرداخت از یک بیمه نامه عمر به عنوان پرداخت های مساوی در طول عمر ذینفع به ذینفع تعلق می گیرد (پرداخت ها حتی در صورت تمام شدن اصل سرمایه ادامه می یابد).

 

بند عدم مصادره

بندی در بیمه نامه با ارزش نقدی که در صورت عدم پرداخت حق بیمه و در نتیجه فسخ بیمه نامه، به بیمه گذار تمام یا قسمتی از مزایا یا بازپرداخت جزئی حق بیمه پرداختی را می دهد. این بند معمولاً فقط برای مدت زمان محدودی قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید
پیگیری فروش بیمه عمر

 

مالک شخصی

که بیمه نامه عمر را خریداری کرده است. او معمولاً همان شخص بیمه شده است، اما در موارد خاص، مالک می تواند فرد دیگری باشد که مجاز به مالکیت آن شده است، مانند همسر، فرزند، والدین، شریک تجاری با منافع قابل بیمه.

 

اگر این مقاله شرایط بیمه عمر را تمام کرده اید، حتمالاً زمان زیادی در اختیار دارید و مصرف کننده ای آگاه هستید که آماده جستجو برای بیمه عمر هستید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید