سبد خرید 0

وبلاگ

پرزنت بیمه عمر

پرزنت بیمه عمر

پرزنت بیمه عمر در سایت آکادمی بیمه به تحلیل آن میپردازیم

 

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر قراردادی است بین بیمه گر و صاحب بیمه نامه.

درخواست بیمه عمر باید به طور دقیق شرایط سلامت گذشته و فعلی بیمه شده و فعالیت های پرخطر را برای اجرای قرارداد افشا کند.

بیمه نامه عمر تضمین می کند که بیمه گر در ازای حق بیمه پرداخت شده توسط بیمه گذار در طول عمر خود، مبلغی را به ذینفعان نامبرده در هنگام فوت بیمه شده پرداخت می کند.

پرزنت بیمه عمر

بیمه عمر یک قرارداد الزام آور قانونی است که در هنگام فوت بیمه شده، به صاحب بیمه نامه کمک مالی پرداخت می کند.

برای اینکه یک بیمه نامه عمر به قوت خود باقی بماند، بیمه گذار باید یک حق بیمه را از قبل پرداخت کند یا در طول زمان حق بیمه معمولی را بپردازد.

هنگامی که بیمه شده فوت می کند، ذینفعان نامگذاری شده بیمه نامه ارزش اسمی بیمه نامه یا مزایای فوت را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید
صفر تا صد بیمه عمر

بیمه نامه های عمر مدت دار پس از چند سال منقضی می شود. بیمه نامه های عمر دائمی تا زمان فوت بیمه شده، توقف پرداخت حق بیمه یا تسلیم بیمه نامه فعال باقی می مانند.

یک بیمه نامه عمر فقط به اندازه توان مالی شرکت صادر کننده آن خوب است. اگر صادرکننده نتواند، صندوق های ضمانت دولتی ممکن است مطالبات را پرداخت کنند.

 

 

انواع بیمه عمر

انواع مختلفی از بیمه عمر برای پاسخگویی به انواع نیازها و ترجیحات موجود است. بسته به نیازهای کوتاه مدت یا بلندمدت فردی که باید بیمه شود، انتخاب عمده برای انتخاب بیمه عمر موقت یا دائم مهم است.

بیمه عمر مدت دار

بیمه عمر مدت معینی چند سال طول می کشد، سپس به پایان می رسد. زمانی که بیمه نامه را بیرون می آورید، اصطلاح را انتخاب می کنید. اصطلاحات رایج ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ سال هستند. بهترین سیاست‌های بیمه عمر، مقرون به صرفه بودن و قدرت مالی بلندمدت را متعادل می‌کند.

بیشتر بخوانید
روش های فروش بیمه عمر

بیمه عمر با مدت کاهش، بیمه عمر مدت دار قابل تمدید است که پوشش آن در طول عمر بیمه نامه با نرخ از پیش تعیین شده کاهش می یابد.

و باعث قابلیت تبدیل به بیمه‌گذاران اجازه می‌دهد تا یک بیمه نامه مدت دار را به بیمه دائم تبدیل کنند.

بیمه عمر با مدت تمدید، قیمتی را برای سالی که بیمه نامه خریداری کرده است ارائه می دهد. حق بیمه سالانه افزایش می یابد و معمولاً کم هزینه ترین بیمه مدت در ابتدا است.

 

بیمه عمر دائم

بیمه عمر دائمی برای تمام عمر بیمه شده به قوت خود باقی می ماند مگر اینکه بیمه گذار پرداخت حق بیمه را متوقف کند یا بیمه نامه را تسلیم کند. معمولاً گرانتر از مدت زمان است.

بیمه کل عمر نوعی بیمه عمر دائمی است که ارزش نقدی انباشته می کند و با ارزش نقدی به بیمه‌گذار این امکان را می‌دهد که از ارزش نقدی برای اهداف بسیاری مانند منبع وام یا پول نقد یا پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه استفاده کند.

بیشتر بخوانید
ترفند های فروش بیمه

بیمه عمر متغیر جهانی به بیمه‌گذار اجازه می‌دهد ارزش نقدی بیمه‌نامه را در یک حساب جداگانه در دسترس سرمایه‌گذاری کند. همچنین دارای حق بیمه انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را با مزایای مرگ در سطح یا افزایش سود فوت طراحی کرد.

 

پرزنت بیمه عمر

 

چقدر بیمه عمر بخریم

عوامل زیادی می توانند بر هزینه حق بیمه عمر تأثیر بگذارند.

برخی چیزها ممکن است خارج از کنترل شما باشند،

اما معیارهای دیگر را می توان مدیریت کرد تا به طور بالقوه هزینه را قبل از درخواست کاهش دهد.

پس از تایید یک بیمه نامه، اگر وضعیت سلامتی شما بهبود یافته و تغییرات مثبتی در سبک زندگی ایجاد کرده اید، می توانید درخواست کنید تا در کلاس ریسک در نظر گرفته شوید. حتی اگر مشخص شود که وضعیت سلامتی شما ضعیف‌تر از پذیرش اولیه است، حق بیمه شما افزایش نخواهد یافت. اگر مشخص شد که از سلامت بهتری برخوردار هستید، می توانید انتظار داشته باشید که حق بیمه شما کاهش یابد.

  •  تعیین کنید که چقدر نیاز دارید
بیشتر بخوانید
بازاریابی در صنعت بیمه

به این فکر کنید که در صورت مرگ چه هزینه هایی باید پرداخت شود. چیزهایی مانند وام مسکن، شهریه دانشگاه، و سایر بدهی ها، بدون ذکر هزینه های مراسم خاکسپاری. به علاوه، اگر همسر یا عزیزان شما به جریان نقدی نیاز داشته باشند.

ابزارهای مفیدی آنلاین برای محاسبه مبلغ یکجا وجود دارد که می تواند هر گونه هزینه بالقوه ای را که باید پوشش داده شود برآورده کند.

 

 

چه چیزی بر حق بیمه و هزینه های بیمه عمر شما تأثیر می گذارد؟

 

سن: این مهمترین عامل است زیرا امید به زندگی بزرگترین عامل تعیین کننده ریسک برای شرکت بیمه است.

بیشتر بخوانید
بیمه حکمت صبا

 

جنسیت: از آنجایی که زنان از نظر آماری بیشتر عمر می‌کنند، معمولاً نرخ کمتری نسبت به مردان همسن پرداخت می‌کنند.

 

سیگار کشیدن: فردی که سیگار می کشد در معرض خطر بسیاری از مشکلات سلامتی قرار دارد که می تواند عمر را کوتاه کند و حق بیمه مبتنی بر خطر را افزایش دهد.

 

سلامت: معاینه‌های پزشکی برای اکثر شما شامل غربالگری شرایط سلامتی مانند بیماری قلبی،

دیابت، و سرطان و معیارهای پزشکی مرتبط است که می‌تواند نشان دهنده خطر باشد.

 

سبک زندگی: سبک زندگی خطرناک می تواند حق بیمه را بسیار گران تر کند.

 

سابقه پزشکی خانوادگی: اگر شواهدی از بیماری عمده در خانواده خود دارید، خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها در شما بسیار بیشتر است.

 

سابقه رانندگی: سابقه تخلف در حرکت یا رانندگی در حالت مستی می تواند هزینه حق بیمه را به طور چشمگیری افزایش دهد.

 

بیشتر بخوانید
بیمه عمر چیست ؟

پرزنت بیمه عمر

مزایای بیمه عمر

مزایای بسیاری برای داشتن بیمه عمر وجود دارد. در زیر برخی از مهم ترین ویژگی ها و حمایت های ارائه شده توسط بیمه نامه های عمر آورده شده است.

اکثر مردم از بیمه عمر برای تامین پول به ذینفعانی استفاده می کنند که در صورت فوت بیمه شده دچار مشکلات مالی می شوند.

با این حال، برای افراد ثروتمند، مزایای مالیاتی بیمه عمر، از جمله رشد ارزش نقدی مالیاتی،

سود سهام معاف از مالیات، و مزایای مرگ بدون مالیات، می‌تواند فرصت‌های استراتژیک بیشتری را فراهم کند.

 

 

چه کسی به بیمه عمر نیاز دارد؟

بیمه عمر به افراد تحت تکفل یا سایر ذینفعان پس از فوت بیمه شده حمایت مالی می کند. در اینجا چند نمونه از افرادی که ممکن است به بیمه عمر نیاز داشته باشند آورده شده است:

  • والدین با فرزندان خردسال: اگر یکی از والدین فوت کند، از دست دادن درآمد یا مهارت های مراقبتی آنها می تواند مشکلات مالی ایجاد کند. بیمه عمر می تواند اطمینان حاصل کند که بچه ها تا زمانی که بتوانند از خود حمایت کنند، منابع مالی مورد نیاز خود را در اختیار خواهند داشت.
بیشتر بخوانید
بیمه شخص واحد

 

  • والدینی که کودکان بزرگسال با نیازهای ویژه دارند: برای کودکانی که نیاز به مراقبت مادام‌العمر دارند و هرگز به خودکفایی نخواهند رسید، بیمه عمر می‌تواند اطمینان حاصل کند که نیازهای آنها پس از فوت والدینشان برآورده می‌شود.

 

 

  • بزرگسالانی که با هم دارای ملک هستند: متاهل یا غیر متاهل، اگر مرگ یکی از بزرگسالان به این معنی باشد که دیگری دیگر توان پرداخت وام، نگهداری و مالیات بر دارایی را ندارد، بیمه عمر ممکن است ایده خوبی باشد. یک مثال می تواند زوج نامزدی باشد که برای خرید اولین خانه خود وام مسکن مشترک می گیرند.

 

  • سالمندانی که می‌خواهند به کودکان بزرگسالی که مراقبت از آنها را ارائه می‌کنند، پول بدهند:
بیشتر بخوانید
بیمه تمام خطر پیمانکاران

بسیاری از کودکان بزرگسال وقت خود را در محل کار فدای مراقبت از والدین سالخورده ای می کنند که به کمک نیاز دارد.

این کمک ممکن است شامل حمایت مالی مستقیم نیز باشد. بیمه عمر می تواند به بازپرداخت هزینه های کودک بزرگسال در هنگام فوت والدین کمک کند.

 

  • بزرگسالان جوانی که والدینشان بدهی وام دانشجویی خصوصی داشتند یا برای آنها وام تعیین کردند: بزرگسالان جوان بدون افراد تحت تکفل به ندرت به بیمه عمر نیاز دارند، اما اگر یکی از والدین پس از مرگ خود درگیر بدهی فرزندشان باشد، ممکن است کودک بخواهد به اندازه کافی بیمه عمر برای پرداخت آن بدهی داشته باشد.

 

  • کودکان یا بزرگسالان جوانی که می‌خواهند در نرخ‌های پایین قفل شوند: هر چه جوانتر و سالم تر باشید، حق بیمه شما کمتر است. یک بزرگسال ۲۰ ساله ممکن است حتی بدون داشتن وابستگان، بیمه نامه بخرد، اگر انتظار داشته باشید که در آینده آنها را داشته باشد.
بیشتر بخوانید
ترفندهای فروش بیمه عمر

 

  • همسران خانه نشین : همسران خانه نشین باید بیمه عمر داشته باشند زیرا بر اساس کاری که در خانه انجام می دهند ارزش اقتصادی قابل توجهی دارند.

 

  • خانواده های ثروتمندی که انتظار دارند مالیات بر املاک بدهکار باشند: بیمه عمر می تواند بودجه ای را برای پوشش مالیات و حفظ ارزش کامل دارایی فراهم کند.

 

  • خانواده هایی که توانایی پرداخت هزینه های دفن و خاکسپاری را ندارند: یک بیمه نامه عمر کوچک می تواند بودجه ای را برای گرامیداشت درگذشت یک عزیز فراهم کند.

 

 

پرزنت بیمه عمر

چگونه برای بیمه عمر واجد شرایط هستید؟

بیمه عمر برای هر کسی در دسترس است، اما هزینه یا سطح حق بیمه می تواند بر اساس سطح خطری که یک فرد بر اساس عواملی مانند سن، سلامت و سبک زندگی ارائه می دهد بسیار متفاوت باشد. برنامه های بیمه عمر معمولاً مشتری را ملزم به ارائه سوابق پزشکی و سابقه پزشکی و ارائه یک معاینه پزشکی می کند. برخی از انواع بیمه عمر مانند تایید تضمین شده عمر نیازی به معاینات پزشکی ندارند، اما معمولاً حق بیمه بسیار بالاتری دارند و شامل یک دوره انتظار اولیه قبل از اجرا و ارائه مزایای فوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر چیست ؟

بیمه عمر چگونه کار می کند؟

بیمه نامه های عمر همگی در ازای پرداخت حق بیمه به ارائه دهنده بیمه در طول مدت بیمه نامه، مزایای فوت را ارائه می دهند. یکی از انواع محبوب بیمه عمر – بیمه عمر مدت دار فقط برای مدت معینی مانند ۱۰ یا ۲۰ سال طول می کشد که طی آن بیمه گذار باید تأثیر مالی از دست دادن درآمد را جبران کند. بیمه عمر دائمی همچنین دارای مزایای فوت است، اما تا زمانی که حق بیمه ها حفظ شود تا پایان عمر بیمه گذار دوام دارد و می تواند شامل ارزش نقدی باشد که در طول زمان ایجاد می شود.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید