سبد خرید 0

وبلاگ

پیگیری فروش بیمه عمر

پیگیری فروش بیمه عمر

فروش بیمه عمر می تواند یک حرفه چالش برانگیز باشد، اما می تواند از نظر مالی و شخصی نیز سودآور باشد. افراد مختلف از طیف وسیعی از زمینه ها می توانند در این زمینه موفق باشند. اگر به دنبال شغلی بوده اید که بتوانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید و با افراد زیادی تعامل داشته باشید، فروش بیمه عمر به شما این امکان را می دهد که هر دوی این کارها را انجام دهید. در این مطلب قصد داریم روش های پیگیری فروش بیمه عمر را در سایت آکادمی بیمه مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید
بهترین بیمه بازنشستگی

آیا فروش بیمه عمر شغل خوبی است؟

قبل از شروع فروش بیمه عمر، ایده خوبی است که نوع کاری را که انجام می دهید در نظر بگیرید. فروش بیمه عمر می تواند یک حرفه شگفت انگیز باشد، اما ابتدا باید در نظر بگیرید که چقدر با برخی از جنبه های منحصر به فرد این حرفه راحت هستید.

پیگیری فروش بیمه عمر

فروش بیمه عمر بسیار بیشتر از آنچه به نظر می رسد، پیچیده است. کار سخت و فداکاری زیادی برای فروش بیمه انجام می‌شود: ارائه به مشتری، بستن قرارداد، توسعه یک رابطه، ایجاد اعتماد و مهارت‌های متعدد دیگری که نمایندگان موفق بیمه دارند.

بیشتر بخوانید
صفر تا صد بیمه عمر

نمایندگان بیمه می‌دانند که یک قرار ملاقات می‌تواند فرصت‌های پایانی آنها را افزایش دهد. این زمانی است که مهارت‌های فروش فعال شما باید متنوع باشد و در کار خود پیگیری مستمر و پرتلاشی داشته باشید. پیگیری در نوع خود یک هنر است.

طبق گزارش یک شرکت تحقیقاتی جهانی، در ۱۰ سال گذشته، کارفرمایانی که بیمه عمر گروهی با حقوق کارفرما را ارائه می‌کنند، کاهش ثابتی داشته است.

بیشتر بخوانید
بیمه عمرسامان

پیگیری فروش بیمه عمر

روش های پیگیری فروش بیمه عمر

با این حال، برای تضمین فروش، هرگز نباید اهمیت پیگیری پس از تماس اولیه با مشتری را فراموش کنید. اگر نتوانید پیگیری کنید، به مشتری احتمالی نشان می‌دهد که چیزهای دیگر برای شما مهم‌تر از بازگشت به او در خرید بیمه عمر است.

تنها کافی است، طی یک تماس ساده بپرسید که آیا مشتری سؤالی برای کمک به شما در فروش دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید
تیم سازی بیمه

برای مثال، فرض کنید مشتری بالقوه به کمک شما نیاز دارد و درخواست قیمت بیمه کرده است. شما پاسخ آنها را ارائه می دهید و به آنها اطلاع می دهید که می توانند برای هر سؤالی با شما تماس بگیرند. برای اکثر نمایندگان بیمه، این همان جایی است که اشتباه می کنند. آنها توپ را در زمین خود رها می کنند و در آنجا توقف می کنند. قدم بعدی شما باید پیگیری باشد.

بیشتر بخوانید
مقایسه خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری در حساب بانکی

پیگیری شما را در خط مقدم ذهن مشتریان نگه می دارد و تاثیر مثبتی از شما و شرکت بیمه تان به جا می گذارد. مشتریان می خواهند بدانند که کارگزاران بیمه برایشان ارزش قائل هستند. بهترین راه برای اینکه به مشتریان نشان بدهید برای آنها اهمیت قائل هستید، ثابت قدم بودن در فروش است. کارگزاران بیمه در همه جا می توانند از یادگیری هنر پیگیری فروش بهره مند شوند.

 

در ادامه چند روش وجود دارد که ممکن است هنگام تکمیل مهارت های پیگیری فروش بیمه عمر نادیده گرفته شوند:

پیگیری فروش بیمه عمر

  • پیگیری برای نمایندگان بیمه درست انجام شود.

در حالی که پشتکار یکی از بهترین ویژگی هایی است که یک نماینده بیمه عمر می تواند بر آن مسلط شود، پیگیری آن شاید حیاتی تر باشد. مشتریان احتمالی دائماً با تماس ها و ایمیل هایی که برای جلب توجه آنها رقابت می کنند بمباران می شوند.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر و آموزش های لازم برای فروش آن

بنابراین این سوال پیش می‌آید که نمایندگان بیمه عمر چگونه می‌توانند مطمئن شوند که پیگیری‌هایشان به نتیجه دلخواه می رسد؟ ساده ترین و موثرترین پاسخ ممکن است برون سپاری باشد. تمرکز مشتری بر هنر پیگیری و همچنین بسیاری از زمینه‌های دیگر که زمان ارزشمندی را می‌گیرد، تسلط دارد.

  • بیشتر از آنچه فکر می کنید، باید پیگیری کنید.

پس از یک بار پیگیری تسلیم نشوید. اجماع عمومی بر این است که شش بار عدد مناسبی برای پیگیری است. اگر بعد از چند روز پاسخی دریافت نکردید، قبل از پیگیری مجدد، یک یا دو هفته صبر کنید. شما می خواهید واقعاً علاقه مند و قابل توجه به نظر برسید، اما هرگز ناامید نیستید. اگر این کار به درستی انجام شود، پیگیری‌های شما می‌تواند فضایی از ثبات و تمایل به انجام کار را برای مشتری احتمالی شما ایجاد کند.

  • سریع پیگیری کنید.

فرآیندی ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما ایجاد کند تا در کمتر از ۲۴ ساعت با هر یک از مشتریان احتمالی بیمه عمر خود تماس بگیرید و آن را پیگیری کنید. به بیان دیگر هر چه سریعتر این کار را بکنید، بهتر است. پیگیری سریع باعث ایجاد ارتباط و نشان دادن توجه شما می شود.

بیشتر بخوانید
تکنیک هایی برای آموزش بازاریابی بیمه عمر

پاسخ سریع به مشتری این امکان را می دهد که بداند شما برای او اهمیت قائل هستید و می توانید آنها را در فرآیند پیچیده بیمه عمر راهنمایی کنید. همچنین به شما این فرصت را می دهد که هر سوال یا نگرانی را در حالی که هنوز در فکر خود راجع به بیمه عمر دارند، بلافاصله پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید
باز خرید بیمه عمر چیست؟

پیگیری فروش بیمه عمر

پیگیری مشتریان بالقوه برای موفقیت شما در شرکت بیمه بسیار مهم است. نگذارید پیگیری های شما بی پاسخ بماند. با تسلط بر هنر پیگیری با استفاده از این نکات مفید، تلاش خود را مضاعف کنید.

قرار دادن فرآیندی در پشت تلاش‌های مدیریت فروش و رهبری، دید بیشتری به شما می‌دهد تا تلاش‌هایتان مؤثر، کارآمد و سودآور باشد. ادغام این تلاش‌ها و متمرکز کردن آنها به این معنی است که سازماندهی بیشتری دارید، بهتر می‌توانید برای آینده آماده شوید و در کل هوشمندانه‌تر کار می‌کنید.

بیشتر بخوانید
مزایای بیمه عمر برای کودکان
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید