سبد خرید 0

وبلاگ

روش های فروش بیمه عمر

روش های فروش بیمه عمر

روش های فروش بیمه عمر در سایت اکادمی بیمه به بررسی آن میپردازیم

۵ تکنیک فروش بیمه عمر که برای مشتریان بی تصمیم جذاب است

تکنیک های فروش بیمه عمر :

  • توییت
  • سنجاق
  • اشتراک گذاری

این تکنیک های فروش بیمه عمر تنها چیزی است که هر یک از مشتریان شما را که ممکن است روی حصار نشسته اند تحت تأثیر قرار دهد.
مشتریانی هستند که همه ما آنها را دوست داریم. آنها با شما تماس می گیرند، به شما می گویند که یک بیمه  عمر می خواهند، از شما راهنمایی می خواهند و روی خط نقطه چین امضا می کنند. آنها یک سیاست عالی دریافت می کنند، شما یک فروش خوب دریافت می کنید، و همه خوشحال هستند. برای تکمیل آن، حتی هر دو ماه یکبار چند معرفی برای شما ارسال می کنند.

بیشتر بخوانید
یکی از بهترین پوشش های بیمه بدنه ماشین

 

نوع دیگری از مشتری وجود دارد که بسیاری از فروشندگان آن را نادیده می گیرند، اما فروشندگان باهوش بیمه می دانند که چقدر عالی هستند…

۵ تکنیک فروش بیمه عمر

۱٫ داستان بگویید

هر چقدر هم که جذاب باشید، این فرد نادری است که به چیزهایی مانند جزئیات گزینه های مختلف بیمه عمر علاقه مند شده و به یاد می آورد. با این حال، بیشتر مردم یک داستان خوب را به خاطر خواهند آورد. داستانی را در مورد خانواده ای تعریف کنید که نان آور اصلی آن فوت شده و مشکلاتی که داشتند.

بیشتر بخوانید
بیمه تکمیلی انفرادی

یا تجربه ای را از مشتری به اشتراک بگذارید که به لطف یک بیمه نامه عمر خوب، توانسته به راحتی ادامه دهد و زندگی کند.

 

۲٫ یک مشکل را حل کنید

“مطمئنا” شما فکر می کنید. اگر بیمه عمر را به عنوان بخشی از بسته مزایا برای یک تجارت بفروشید، ممکن است درست باشد. اما برای سیاست های فردی، بسیاری از مشتریان احتمالی شما ممکن است فقط یک ایده مبهم داشته باشند که حتی مشکلی برای حل آن دارند. آنها ممکن است تا آنجا که متوجه شده اند که احتمالاً باید به فکر بیمه عمر باشند، رسیده اند. تکنیک‌های فروش که می‌توانند از آن بهره ببرند، آن را برجسته کنند و به میزان بزرگی «مشکل» آگاه کنند، مسیر شما برای تغییر قلب‌ها و ذهن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید
دریافت کد یکتای بیمه شخص ثالث

به این نکته اشاره کنید که چگونه بیمه عمر در مورد آنها نیست. این واقعاً برای کسانی است که آنها را پشت سر می گذارند. آیا خانواده های آنها همچنان می توانند بدون درآمد آنها وام مسکن را پرداخت کنند؟ آیا بچه ها برای رفتن به دانشگاه پول خواهند داشت؟ اعداد خاصی را ارائه دهید و به آنها نشان دهید که چگونه یک بیمه نامه عمر به شما کمک می کند. فقط سعی کنید وقتی این چت را دارید خیلی ترسناک به نظر نرسید.

بیشتر بخوانید
سقف خسارت بیمه شخص ثالث در ۱۴۰۱
روش های فروش بیمه عمر
روش های فروش بیمه عمر

۳٫ محصول خود را معرفی نکنید

این ممکن است بدعت به نظر برسد، اما با نگاه به آمارها  خواهید دید که چرا ارائه محصول شما می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. تنها ۷ نفر از ۱۰۰ فروشنده برتر محصول خود را عرضه می کنند. هیچ کس نمی خواهد به او فروخته شود. احساس واقعی نمی کند. در واقع، این باعث می‌شود به نظر برسید که فقط برای کمیسیون بیرون آمده‌اید. و در حالی که شما مطمئناً نیاز به امرار معاش دارید، موفقیت درازمدت بیشتری در مشارکت با مشتریان بالقوه خود خواهید یافت تا به آنها کمک کنید تا سیاست مناسب را با بهترین قیمت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید
بیمه تمام خطر پیمانکاران

تنوع زیادی در بیمه نامه های عمر وجود دارد. بنابراین، فضای زیادی برای ایجاد یک راه حل سفارشی برای هر فردی که با او در تعامل هستید وجود دارد. مشتری احتمالی شما می‌خواهد تا زمانی که بچه‌ها بزرگ شوند و شغل پیدا کنند، پوشش داشته باشد؟ به آنها نشان دهید که اگر هر اتفاقی بیفتد، زندگی دوره ای چگونه از هزینه ها مراقبت می کند. مزایا را به اشتراک بگذارید مشاور باشید

بیشتر بخوانید
بیمه کارگران ساختمان

٫ ۴ اجازه دهید مشتری بالقوه شما فروش را انجام دهد

به جای اینکه به مشتری خود بگویید که باید بیمه بخرد، بگذارید بفهمد که یک بیمه نامه بهترین راه برای کمک به مراقبت از خانواده و مسئولیت های خود است. در این نقش، شما بیشتر به عنوان یک تسهیل کننده یا راهنما عمل می کنید.

بیشتر بخوانید
بیمه پیک موتوری

۵٫ درخواست معرفی کنید

مشتریان خوشحال یکی از بهترین منابع کسب و کار جدید شما هستند. هر زمان که معامله ای را می بندید، بپرسید آیا مشتری جدید شما کسی را می شناسد که شرایط مشابهی داشته باشد و از راه حل مشابهی سود می برد. سپس وقتی آن مشتری بی تصمیم را وارد خط کردید، آنها از قبل آماده همکاری با شما هستند.

بیشتر بخوانید
الحاقیه بیمه خودرو

 

نکته

همیشه مشتریان بالقوه خود را دنبال کنید، به خصوص زمانی که معامله را می بندید. مطمئن شوید که به هر سوال اضافی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهید. به آنها اطلاع دهید که در هر زمانی می توانند با شما تماس بگیرند. و فراموش نکنید که درخواست معرفی کنید.

بیشتر بخوانید
بیمه کشاورزی

اگر معامله را نبستید، اما مشتری بالقوه شما پذیرای صحبت بیشتر در مورد بیمه است، در مورد راه هایی برای حفظ ارتباط فکر کنید. بپرسید که آیا می توانید آنها را به لیست خبرنامه ایمیل خود اضافه کنید و از آنها دعوت کنید تا شما را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما دنبال کنند.

بیشتر بخوانید
ترفندهای فروش بیمه عمر

همچنین به یاد داشته باشید که برخی از بهترین تکنیک های فروش بیمه عمر نگاهی طولانی دارند.

 

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

16 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • مردم در مقابل بیمه عمر خیلی مقاومت میکنن توصیه های شما در مقاله آموزش فروش بیمه عمر خیلی کاربردی و مفید هستش.

دیدگاهتان را بنویسید