سبد خرید 0

وبلاگ

بیمه تکمیلی نازایی و ناباروری

بیمه تکمیلی نازایی و ناباروری

بیمه تکمیلی نازایی و ناباروری

بیمه نازایی و ناباروری از پوشش های بیمه درمانی تکمیلی می باشد . این بیمه هزینه های درمان نازایی و ناباروری را تا سقف تعهدات در نظر گرفته شده پوشش می دهد .

بیمه های درمانی کشور انواع متنوعی دارد . در حالت کلی به دو دسته ی بیمه درمان پایه و بیمه درمان تکمیلی تقسیم می شوند . بیمه درمان ناباروری نیز جزو بیمه های تکمیلی است که حق طبیعی و انسانی فرزند آوری را برای همه ی مردم فراهم می کند .

بیشتر بخوانید
معایب بیمه عمر پاسارگاد

طبق تحقیقات سازمان ارزیابی و سشماری سالانه بیش از پنجاه هزار زوج با مشکل ناباروری مواجه می شوند . هزینه های درمان نازایی با اینکه در ایران نسبتأ بالا نیست . با این وجود همچنان زوج های بسیاری به علت هزینه ی درمان از فرزند آوری منصرف می شوند .

بیمه نازایی و ناباروری از این جهت حائز اهمیت است که به کمک این ازواج آمده و هزی،ه های آن ها را بر عهده می گیرد . این بیمه جزو پوشش های اصلی بیمه درمان تکمیلی خانواده در اکثر شرکت های ارائه دهنده ی بیمه است .

بیشتر بخوانید
بیمه حیوانات‌ خانگی

 

بیمه تکمیلی نازایی و ناباروری

لازم به ذکر است که در صورت تشخیص پزشک برای ناباروری ، به تناسب زنان یا مردان می توانند تحت درمان قرار گیرند و از خدمات بیمه استفاده کنند .

بیمه تکمیلی ناباروری کلیه ی هزینه های درمانی در جهت درمان ناباروری را پرداخت می کند . این هزینه ها نظیر مبلغ پرداختی برای سونوگرافی ، ماموگرافی ، عمل های انجام شده برای درمان ناباروری ، هزینه ی وسائلی مثل میکرواینجکشن ، هزینه های مربوط به لقاح مصنوعس اسپرم و تخمک و….

بیشتر بخوانید
صفر تا صد بیمه عمر

تهیه بیمه نامه بیمه تکمیلی نازایی و ناباروری :

برای استفاده از بیمه نازایی و ناباروری ابتدا باید اقدام به دریافت بیمه تکمیلی کنید ، زیرا عموما این بیمه به طور مستقل ارائه نمی شود .

روش های درمان ناباروری و نازایی :

در بیشتر روش های درمانی سعی می شود اسپرم به طور مستقیم و شبه طبیعی در کنار تخمک قرار گیرد و شرایط لقاح را فراهم کند . اما با وجود تفاوت در انجام این اعمال ، روش ها تفاوت هایی دارند . این روش ها همانند   IVF ، IUI ، ZIFT  و… هستند .

بیشتر بخوانید
مزایای بیمه عمر برای کودکان

 

سوالات متداول‌:

آیا لازم است برای دریافت بیمه نازایی و ناباروریی بیمه تکمیلی داشت ؟

بله برای استفاده از پوشش نازایی ابتدا باید بیمه نام تکمیلی خریداری شود .

آیا بیمه درمان نازایی و ناباروری هزینه های دیکر نظیر سونوگرافی و ماموگرافی و… را نیز پوشش می دهد ؟

بله این بیمه نامه هزینه های دیکر نظیر چکاپ و سونوگرافی و… را نیز پوشش می دهد .

بیشتر بخوانید
پیگیری فروش بیمه عمر

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”آیا لازم است برای دریافت بیمه نازایی و ناباروریی بیمه تکمیلی داشت ؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بله برای استفاده از پوشش نازایی ابتدا باید بیمه نام تکمیلی خریداری شود .”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا بیمه درمان نازایی و ناباروری هزینه های دیکر نظیر سونوگرافی و ماموگرافی و… را نیز پوشش می دهد ؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بله این بیمه نامه هزینه های دیکر نظیر چکاپ و سونوگرافی و… را نیز پوشش می دهد .”}}]}
پانوشت :

بیشتر بخوانید
بهترین بیمه بازنشستگی

 

آموزش فروش بیمهآموزش بیمهآموزش بیمه عمرآموزش بازاریابی بیمه  آموزش بازاریابی بیمه عمر  – فروش بیمه فروش بیمه عمربازاریابی بیمهشغل بیمهدرآمد بیمهبازاریابی در صنعت بیمهترفندهای فروش بیمه  اصول فروش بیمهاصول فروش بیمه عمراصول بازاریابی بیمه   – اصول بازاریابی بیمه عمر
بازاریابی بیمه عمرآموزش فروش بیمهآموزش فروش بیمه عمر  تیم سازی در بیمهکیج آموزش بیمه پکیج آموزش فروش بیمه  – بهترین بیمه عمر 
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید