سبد خرید 0

وبلاگ

بهترین بیمه بازنشستگی

بهترین بیمه بازنشستگی

بهترین بیمه بازنشستگی

با توجه به رشد سطح اقتصادی و بهداشتی جهان که منجر به افزایش طول عمر انسان و امید به زندگی شده است و با توجه به اینکه دوران کهولت سن همراه با بازنشستگی و استراحت است و فرد کهن سال نیاز به مراقبت دارد و هزینه های او باید ای طریقی پرداخته شود،  بیمه بازنشستگی از بهترین راه حل های دوران پیری است . بدین ترتیب بدون نگرانی از بیکاری دوران پیری ، می توان با خیالی آسوده از آن لذت برد .

بیشتر بخوانید
تیم سازی بیمه

بیمه یعنی فکر به سختی پیش رو و آینده نگری برای رفع مشکلات . پس لازم است این آینده نگری را به کار بسته و به دنبال راهی اطمینان بخش برای دوران فراغت پیری خود باشید .

از بهترین بیمه های عمر و بازنشستگی،  بیمه عمر و سرمایه گذاری است . با داشتن این بیمه نامه بیمه گذار پس از اتمام تاریخ قید شده در بیمه نامه می تواند با دریافت مبلغ به طور مرتب از این پشتوانه مالی استفاده کند . و همچنین در صورت فوت بیمه گذار ، ذینفعان وی مبلغ بیمه را دریافت خواهند کرد .

بیشتر بخوانید
جدول بیمه عمر

نکته ی قابل اهمیت پیش از خرید بیمه عمر و بازنشستگی این است که بدانید به چه علت بیمه را دریافت می کنید . یعنی به منظور سرمایه گذاری است ، آیا می‌خواهید از پوشش های آن بهره مند شوید و… و با توجه به نیازتان و با تعین کردن نوع بیمه دست به خرید بزنید .

بیشتر بخوانید
بیمه حکمت صبا

کارکرد بیمه عمر و بازنشستگی بدین صورت است که با پرداخت سالانه مبلغی به نام حق بیمه ، در نهایت و طبق زمان تعین شده در بیمه نامه ، می توان به حقوق رسید . البته مقدار سالانه ی این مبلغ بستگی به انتخاب بیمه گذار دارد . اگر حقوق بازنشستگی بالا طلب کند ، یا بخواهد طی سالیان کمتر و مدت زمان کوتاه تری به حقوق برسد ، باید حق بیمه بالاتری پرداخت کند .

بیشتر بخوانید
بیمه عمر پس از فوت به چه کسی تعلق می‌گیرد ؟

 

بهترین بیمه بازنشستگی

بعضی پوشش های بیمه بازنشستگی :

پوشش بیماری بیمه بازنشستگی

هزینه های درمانی به ویژه در دوران کهولت سن بسیار بالا است . بیمه بازنشستگی با پوشش دادن برخی بیماری های خاص و پر هزینه به یاری بازنشستگان خواهد آمد . برخی از این بیماری ها نظیر سرطان ، سکته ، پارکینسون ، ام اس ، آلزایمر،  سوختگی ، هپاتیت ، جراحی و…

بیشتر بخوانید
تفاوت انواع بیمه ها

بازخرید بیمه بازنشستگی

همان طور که گفتیم بیمه عمر همانند سرمایه گذاری بلند مدت است . پس اگر بیمه گذار بخواهد می تواند اندوخته ی بیمه نامه خود را بفروشد . ارزش باز خریدی بیمه عمر در شرکت های بیمه کننده مشخص است.

 

سوالات متداول :

اگر بیمه گذار پیش از رسیدن موعد مستمری فوت کند چه می شود ؟

ذینفعان وی مبلغ بیمه را دریافت می کنند .

بیشتر بخوانید
اصول فروش بیمه

آیا بیمه بازنشستگی هزینه های درمانی را پوشش می دهد ؟

بله بیمه بازنشستگی از زیرمجموعه های بیمه تکمیلی است و برخی بیماری های خاص ذکر شده در بیمه نامه را پوشش می دهد .

 

پانوشت :

آموزش فروش بیمهآموزش بیمهآموزش بیمه عمرآموزش بازاریابی بیمه  آموزش بازاریابی بیمه عمر  – فروش بیمه فروش بیمه عمربازاریابی بیمهشغل بیمهدرآمد بیمهبازاریابی در صنعت بیمهترفندهای فروش بیمه  اصول فروش بیمهاصول فروش بیمه عمراصول بازاریابی بیمه   – اصول بازاریابی بیمه عمر
بازاریابی بیمه عمرآموزش فروش بیمهآموزش فروش بیمه عمر  تیم سازی در بیمهکیج آموزش بیمه پکیج آموزش فروش بیمه  – بهترین بیمه عمر 
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید