سبد خرید 0

وبلاگ

بازاریابی در صنعت بیمه

بازاریابی در صنعت بیمه

هر کسب و کاری برای رشد نیاز به بازاریابی عالی دارد. وقتی سود شما به یک جریان ثابت از مشتری های جدید بستگی دارد، یافتن راه های موثر برای جذب مشتریان بالقوه اهمیت بیشتری پیدا می کند. خوشبختانه، ماندن در صدر روندهای بازاریابی بیمه می تواند به شما کمک کند تا بازی تولید سرنخ خود را افزایش دهید. مقاله بازاریابی در صنعت بیمه را در سایت آکادمی بیمه مرور کنید.

 صنعت بیمه

بیمه مدت‌هاست که یک بازار کاملاً تثبیت‌شده و بسیار رقابتی بوده است که با یک مدل کسب‌وکار بالغ و درآمدهای تکراری و قابل پیش‌بینی مشخص می‌شود و رشد عمدتاً در قالب مشتریان جدید رخ می‌دهد. همانطور که بازیکنان موقعیت های خود را تحکیم می کنند، رشد کسب و کار به طور فزاینده ای دشوار می شود.

بیشتر بخوانید
بیمه آسانسور چیست؟

به دنبال مقابله با این وضعیت، شرکت‌های بیمه شروع به تنوع بخشیدن به کسب‌وکار خود هم در درون و هم بدون هسته سنتی خود کرده‌اند، به روی مخاطبان جدید باز می‌شوند و دیجیتالی‌سازی را برای همگام شدن با رقبا تطبیق می‌دهند.

بازاریابی در صنعت بیمه

صنعت بیمه به شدت به رشد مداوم مشتریان خود متکی است. یک شرکت بیمه برای داشتن یک تجارت عالی است زیرا مشتریان شما باید هر سال بیمه نامه های خود را تمدید کنند. این فرصت‌های منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند، زیرا اغلب می‌توانید زیان کوچکی در هزینه‌های جذب مشتری خود متحمل شوید. باید بدانید بسیاری از مشتریان شما سیاست‌های خود را در سال بعد تمدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید
سود مشارکت بیمه عمر چیست؟

بخش چالش برانگیز رشد پایگاه مشتری شماست. شرکت های بیمه اغلب با شرکت‌های بزرگ با بودجه‌های بزرگتر علاوه بر رقبای محلی خود رقابت می‌کنند. با تکیه بر تجربه خودم در کمک به شرکت های بیمه در بازاریابی دیجیتالی، در اینجا چندین استراتژی وجود دارد که به شما کمک می‌کند شرکت خود را برای موفقیت بازاریابی در صنعت بیمه موقعیت‌ خوبی قرار دهید.

بیشتر بخوانید
هزینه های پاراکلینیکی بیمه تکمیلی

بازاریابی آنلاین

چه یک شرکت بیمه را اداره کنید و چه به تنهایی کار کنید، بازاریابی آنلاین مرز بعدی است که باید بررسی کنید. بسیاری از شرکت های بیمه در تطبیق با نیازهای خریداران آنلاین شکست می خورند، که فرصت بزرگی را برای درخشش شما فراهم می کند.

نمایندگانی که خود را در وب در دسترس قرار می دهند می توانند به منبعی برای هرکسی که به کمک بیمه نیاز دارد تبدیل شوند.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، گزینه‌های پیچیده‌ای دارند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا کاربران را بر اساس بخش‌های بازار هدف قرار دهند. برای موفقیت بازاریابی در صنعت بیمه باید استراتژی ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید
بهترین بیمه شخص ثالث

بازاریابی در صنعت بیمه

مخاطب هدف خود را مشخص کنید.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه تا زمانی که مخاطب هدف خود را مشخص نکنید، دشوار است. بسیاری از شرکت ‌ها پایگاه مشتریان قدیمی‌تری دارند. بنابراین بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی که در گذشته برای به دست آوردن مشتریان جدید استفاده کرده‌اند، دیگر کارساز نیستند.

بازاریابی هدف شامل تقسیم یک بازار به بخش‌ها و سپس تمرکز تلاش‌های بازاریابی خود بر روی یک یا چند بخش کلیدی متشکل از مشتریانی است که نیازها و خواسته‌های آنها بیشتر با محصول یا خدمات شما مطابقت دارد. این می تواند کلید جذب کسب و کار جدید، افزایش فروش و موفقیت کسب و کار شما باشد.

بیشتر بخوانید
بیمه خویش فرما

زیبایی بازاریابی هدف در این است که هدف گذاری تلاش های بازاریابی شما برای گروه های خاصی از مصرف کنندگان، تبلیغ، قیمت گذاری، و توزیع محصولات و یا خدمات شما را آسان تر و مقرون به صرفه تر می کند و تمرکز بر تمام فعالیت های بازاریابی شما را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید
بیمه عمر چیست ؟

بازاریابی در صنعت بیمه

بازاریابی هدف در صنعت بیمه

بازاریابی هدف در صنعت بیمه یکی از اجزای کلیدی رشد مؤثر تجارت شما در صنعت بیمه است. حتی بیشتر از آن هنگام کار در بازارهای خاص. کسب و کار برنامه همچنان از نظر رشد از بخش تجاری پیشی می گیرد، اما اغلب تعیین بازارهایی که باید وارد شوند و برای اجرای مؤثر استراتژی تقسیم بندی و ارتباطات دشوار است. در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شرکت شما کمک می کند تا وارد بازاری خاص شود و در آن پیشرفت کند.

  • مخاطب خود را تعریف کنید.

اولین گام برای تعریف مخاطب، تعیین بازار(هایی) است که باید وارد شوند. تمرکز بر بازاری که در آن دانش یا تخصص قبلی دارید، همیشه مکان خوبی برای شروع است. به عنوان مثال، اگر خانواده شما دارای یک کارواش هستند، ممکن است در آن صنعت به موفقیت دست پیدا کنید. در مرحله بعد، باید اشتهای خود و اشتهای حامل/مدیر برنامه را در بازار انتخابی تعیین کنید. انتخاب ویژگی های ریسک خاص که با معیارهای شرکت شما مطابقت دارد می تواند به شما کمک کند کمپین های بازاریابی در بیمه خود را متمرکز کنید و زمان، تلاش و بودجه خود را صرف دستیابی به حساب هایی کنید که برای شما مناسب است.

  • کمپین‌های بازاریابی تخصصی ایجاد کنید.

استفاده از قطعات بازاریابی کوکی و کمپین‌های عمومی می‌تواند هزینه‌ای برای یک دست و پا داشته باشد بدون اینکه نتایج مورد نظر شما را ارائه دهد. ارسال پیام‌های تخصصی به بخش‌های کوچک‌تر و دقیق‌تر که متناسب با هدف شما باشد، می‌تواند اثربخشی تلاش‌های بازاریابی در بیمه شما را افزایش دهد و مشتری های بیشتری برای شما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید
بیمه مهندسی

 

  •  تجزیه و تحلیل داده ها

هنگامی که کمپین بازاریابی در بیمه شما کامل شد، جمع آوری نتایج ضروری است. جمع‌آوری اطلاعاتی مانند پاسخ‌ها، بازها، کلیک‌ها و ترافیک وب‌سایت می‌تواند به دسته‌بندی بیشتر مخاطبین شما کمک کند و به شما امکان می‌دهد تلاش‌های بازاریابی آینده را بر اساس نتایج تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید
بیمه نیرو های مسلح

  • تلاش های بازاریابی مجدد را هدف قرار دهید.

شما تمام داده های کمپین را جمع آوری کرده اید. حالا وقت آن است که از نتایج استفاده کنید و تلاش های بعدی را برای رسیدگی به رفتارهای مخاطبین خود ایجاد کنید. کمپین‌های هدف‌گیری مجدد می‌توانند به شما کمک کنند تا اطلاعات مورد نظر مشتریان فعلی و بالقوه را تامین کنید و آنها را در چرخه فروش راهنمایی کنید.

  • تنظیم مستمر

بایگانی و به روز رسانی اطلاعات مشتری به شما امکان می دهد بخش های بازاریابی در بیمه خود را تنظیم کنید و بهترین و مرتبط ترین محتوا را برای مشتریان و مشتریان احتمالی خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید
هزینه های پاراکلینیکی بیمه تکمیلی

بازاریابی هدف می تواند برای جذب کسب و کار جدید، حفظ پایگاه مشتری فعلی شما و گسترش به بازارهای جدید ضروری باشد. این مفاهیم را هنگام ایجاد طرح بازاریابی در صنعت بیمه برای شرکت خود در نظر داشته باشید.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید